بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد؟ پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

احتمال تعویض حسینی برای پنالتی‌ها| مجیدی برای جام حذفی برنامه دارد

  • کد خبر: ۱۰۴۴۲۶
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
احتمال تعویض حسینی برای پنالتی‌ها| مجیدی برای جام حذفی برنامه دارد
فرهاد مجیدی قصد دارد درجام حذفی هم با قدرت ظاهر شود واستقلال را به سمت قهرمانی سوق دهد. او دراین بازی از دروازه‌بان دوم تیمش استفاده می‌کند، اما احتمال دارد در ضربات پنالتی دوباره دست نیاز به سمت حسینی دراز کند.

گروه ورزش|شهرارانیوز، فرهاد مجیدی قصد دارد در بازی با نساجی از علیرضا رضایی، دروازه‌بان دوم استقلال بهره بگیرد. رضایی در دو بازی قبل استقلال مقابل نود ارومیه و پیکان نیز دروازه‌بان استقلال بود و این بار نیز سرمربی استقلال می‌خواهد از وجود این دروازه‌بان در بازی با نساجی استفاده کند. با این حال اگر بازی به پنالتی کشیده شود و استقلال و نساجی نتوانند در وقت‌های قانونی و اضافه تیم پیروز این بازی را مشخص کنند، احتمال دارد سیدحسین حسینی به ترکیب اصلی استقلال اضافه شود. تجربه بالای حسینی در مهار پنالتی‌ها باعث می‌شود فرهاد مجیدی یک تعویض خود را تا انتهای این بازی حفظ کند تا اگر نیاز به سیدحسین حسینی شد این دروازه‌بان آماده را به کار بگیرد. حسینی در بازی با پیکان بهترین بازیکن تیمش بود و با مهارهایش موفق شد جلوی شکست استقلال را بگیرد. حسینی که به تازگی به تیم ملی هم فراخوانده شده انگیزه زیادی دارد تا جایگاه ثابتی هم در تیم ملی به دست آورد که شاید بازی مقابل نساجی فرصت دیگری را پیش روی این دروازه‌بان پدید آورد تا این بار با مهار پنالتی‌ها مهارت و تیزهوشی‌اش را به رخ مربیان تیم ملی بکشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->